Скочи на садржај

Konkursi Ministarstva prosvete za dodelu sredstava i unapređivanje uslova nastave i uslova rada učeničkih zadruga

Ministarstvo prosvete raspisuje javni poziv za dodelu finansijskih sredstava za unapređenje uslova rada učeničkih zadruga i opremanje gimnazija u cilju poboljšanja nastave i učenja u srednjem obrazovanju u Republici Srbiji.

Javni poziv učeničkim zadrugama:

Sredstva koja Ministarstvo opredeljuje ovim Programom mogu se koristiti za realizaciju programa učeničke zadruge, kao i za nabavku mašina, opreme, sredstava i materijala za rad učeničkih zadruga. Mogu se prijaviti ustanove koje su osnovale učeničke zadruge u skladu sa Pravilnikom o učeničkim zadrugama.

Rok za podnošenje kompletne dokumentacije u štampanoj formi je 3. oktobar 2024. sa naznakom: „Javni poziv za podnošenje prijava ustanova koje obavljaju srednje obrazovanje i vaspitanje u Republici Srbiji za dodelu finansijskih sredstava radi unapređenja uslova rada učeničkih zadruga (ne otvarati)“, na adresu:

Ministarstvo prosvete, Sektor za srednje obrazovanje i vaspitanje i obrazovanje odraslih, Nemanjina 22-6,

11000 Beograd, sprat III, Krilo C, Kancelarija 17

Tekst preuzet sa ove stranice.

Javni poziv gimnazijama:

CIlj poziva je unapređivanje uslova u kojima se obavlja nastava, a sredstva se mogu koristiti za opremanje kabineta iz nastavnih predmeta koji sadrže laboratorijske vežbe. Time se obezbeđuje kvalitetnija nastava koja doprinosi razvoju znanja i veština učenika. Gimnazija koje dobiju sredstva mogu ih koristiti za kupovinu opreme za kabinete za biologiju, fiziku, hemiju i izborne programe iz oblasti prirodnih nauka.

Rok za prijavu je 20. septembar 2024., a podnosilac prijave dokumentaciju šalje sa naznakom: „Javni poziv za podnošenje prijava gimnazija za dodelu finansijskih sredstava u cilju unapređenja uslova za ostvarivanje nastave (ne otvarati)“, na adresu:

Ministarstvo prosvete, Sektor za srednje obrazovanje i vaspitanje i obrazovanje odraslih,

Nemanjina 22-26, 11000 Beograd, sprat III, krilo C, kancelarija 13.

Tekst preuzet sa ove stranice.