Pregled srednjoškolskog života tokom pandemije
Kako je izgledao obrazovni proces tokom vanrednog stanja? Koliko je bio efektivan? Koje su posledice karantina po učenike? Kako su učenici provodili slobodno vreme
Čitajte najnoviji izveštaji, istraživanja, analize, priručnici i druge publikacije
Kako je izgledao obrazovni proces tokom vanrednog stanja? Koliko je bio efektivan? Koje su posledice karantina po učenike? Kako su učenici provodili slobodno vreme
OBESSU, evropska mreža srednjoškolskih organizacija, je objavila smernice za vršnjačku edukaciju. Ove smernice su kreirane u okviru godišnjeg radnog plana koji je podržala Evropska omladinska
Uprkos vanrednom stanju u državi, Unija srednjoškolaca nastavlja svoj rad sa Učeničkim parlamentima! Pred vama su rezultati istraživanja „Evaluacija efektnosti rada i kapaciteta Učeničkih parlamenata“
U toku 2005. godine smo kroz projekat „Nauči i uključi se! – srednjoškolci za srednjoškolce“ sproveli istraživanje (anketu) o socijalno-ekonomskom stanju srednjoškolaca. Istraživanje, koje je
Analiza je nastala kao rezultat istraživanja koje je realizovano u okviru projekta Podrška jačanju učeničke participacije za građansko obrazovanje – „Demokratija se uči u školi!”
Kao i svake godine, Unija se bavila veoma širokim spektrom tema, a prioritetne su nam bile četiri (prema Radnom planu 2019-2021), i to su: Vršnjačko